Voor de Europese uitrol van Kentaa, zijn wij sinds enige tijd bezig het platform beter geschikt te maken voor internationaal gebruik. In januari hebben we een gedeelte van de URL’s van het Kentaa platform Engelstalig gemaakt. We hebben toen de actie-aanmeldflow en donatieflow aangepast (zie ook de pagina met de eerdere wijzigingen). Op woensdag 28 september om 09:30 worden de volgende vertalingen live gezet.
Dit is belangrijk om te weten voor onze klanten die Kentaa Premium gebruiken en hier advertentie- of trackingcampagnes aan hebben gekoppeld. Dit kan namelijk invloed hebben op lopende trackings via externe software zoals Meta (Facebook), Google Tag Manager, Google Analytics, etc.
In dit bericht vertellen we uitgebreid wat er verandert en wat de impact daarvan is.
De Nederlandse URL’s worden na de wijzigingen voorzien van een redirect. Hierdoor is er voldoende tijd om campagnes en communicatie aan te passen naar de nieuwe situatie, én bereiken bezoekers te allen tijde de juiste pagina’s. Op termijn bestaat de kans dat dit uitgezet wordt, dus we adviseren je wel eventuele hyperlinks aan te passen.
Wat wordt er gewijzigd?
Wat is de impact?
Welke URL's worden gewijzigd?
Hieronder zie je samenvattend wat er op 28 september om 09:30 wijzigt:
Oude URL |
Nieuwe URL |
/start-project/selecteer-locatie |
/start-project/location |
/start-project/projectinformatie |
/start-project/details |
/start-project/wie-ben-jij |
/start-project/who-are-you |
/start-project/extra-vragen |
/start-project/extra-questions |
/start-project/bedankt |
/start-project/thanks |
/nieuws |
/updates |
/nieuwsberichten |
/news-items |
/segmenten |
/segments |
/segmenten/doneren |
/segments/donate |
/segmenten/actie-starten |
/segments/participate |
/projecten |
/projects |
/projecten/doneren |
/projects/donate |
/projecten/actie-starten |
/projects/participate |
/acties |
/fundraisers |
/deelnemers |
/participants |
/<oude scopenaam voor projecten> |
/projects |
/<oude scopenaam voor segmenten> |
/segments |
Ons advies is om na de wijzigingen zelf door het platform te lopen en te kijken welke links voor jullie veranderd zijn. Vervolgens kun je de nieuwe links toevoegen aan jullie lopende advertentie- of trackingcampagnes.